poniedziałek, 30 maja 2011

Close your eyes, clear your heart, cut the cord

Pay my respects to grace and virtue
Send my condolences to good
Hear my regards to soul and romance
They always did the best they could

Jestem zmęczona.
Ubolewam z Siostrą.
Ale chyba wybrałam opcję ucieczki do przodu od tego bólu, niby mówię sobie głośno: SLOW, ale gna mnie dziki gon. I sama nie wiem, czy ten ból już jest przebolany, czy wciąż jeszcze mam łzy do wypłakania. Maleńczuk - którego zaczynam doceniać i szanować za teksty - śpiewa właśnie w radio: kogo to obchodzi, kiedy boli? Tylko Ciebie, tylko mnie

Sis, Bracki - no wiecie. 


Tak, też się nie spodziewałam po sobie tej piosenki.  
No to dla równowagi na przykład to:

3 komentarze:

  1. Maleńczuk się pomyslił: obchodzi jeszcze kilka osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wiem.... ale to z koiei wywołuje wyrzuty sumienia i pytania retoryczne z cyklu: czy mam prawo obarczać sobą innych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy się nawzajem całe życie nosimy. Tak to zostało pomyślane:)

    OdpowiedzUsuń

Komunikat radiowy

Linki tytułów, paginy i marginesów w większości odnoszą się do YT. O ile jednak nie jest to belly lub nie jest to zaznaczone, walory wizualne nie mają żadnego znaczenia. Muzyka jest do słuchania, a oczy rozpraszają uszy :-) Wklejane pliki mp3 znalazły się w sieci metodą prasowania mojej własnej płytoteki. Miłego słuchania.