poniedziałek, 18 lipca 2011

List do M


Poniedziałek, wczesny świt, śniadanie.
Junior, patrząc tępym, zaspanym okiem w kanapkę i dziabiąc ją paluchem: Maaamoooo, a wies ze jest taki zespół Dzem?
Królewna (szeptem): Gupi, mama na pewno to wie!
Mama: Wiem, synku, włączyć?
J: Tak!
J, po chwili: Fajne, nie? Maaamoooo, a będą na ofie?
M: Nie.
J: Gupi są.
Minęło pół miseczki muesli.
K: A ja wiem, cemu cujemy smak! Bo mamy w buzi takie dziulki smakowe!
J: Gupia! Jak sie ma w buzi dziulki to sie idzie do dentysty na odkuzanie lobaków!

Jedyną osobą w tym gupim towarzystwie o której IQ się niepokoję, byłam oczywiście ja. W związku z czym postanowiłam zająć się rozwojem osobistym w postaci home-made testu psycho. Utkłam byłam jednak na pytaniu nr 4 i pytaniu nr 5. Cytuję:
4. Twój ulubiony program w telewizji to:
a. "Top model"
b. "Familiada"
c. "W ukrytej kamerze"
d. "Gala walk bokserskich"
e. "Pytanie na śniadanie"
5. Widziałabyś się w serialu:
a. "Słoneczny patrol"
b. "Plebania"
c. "Trzecia planeta od słońca"
d. "Pitbull"
e. "Moda na sukces".
Kosmici apelują do Ziemian: ponieważ jesteśmy z innej chyba planety, pal sześć której od Słońca, bardzo prosimy o pomoc. Kto mnie zna, niech pomoże. Z wymienionych tytułów tylko "Moda na sukces" mnie się obiła o ucho. O oko raczej już nie. Pytanie konkursowe brzmi: CO LUBIĘ W TV oraz GDZIE SIĘ WIDZĘ?! 
(Widziałabym się w roli Starbuck w "Battlestar Galactica" ale w tej nowej, gdzie Starbuck, jak Kopernik, jest kobietą. Sis i Pępkowaty bąknęli kiedyś coś o Lisie C, ale House MD nie załapał się do testu. Więcej seriali nie pamiętam.)
Jeśli nie przejdę tych dwu pytań, mój rozwój osobisty spali na panewce.
I czyja to bedzie wina?!

2 komentarze:

  1. Ja też nie znam tytułów, a regularnie czytuję Pudelka.
    wieczorny.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nigdy bym nie pomyśłała, że pudelek czy biały kozaczek może być narzedziem rozwoju :-) taki ze mnie non-open-mind. Dziekuje za podpowiedź :-) serio

    OdpowiedzUsuń

Komunikat radiowy

Linki tytułów, paginy i marginesów w większości odnoszą się do YT. O ile jednak nie jest to belly lub nie jest to zaznaczone, walory wizualne nie mają żadnego znaczenia. Muzyka jest do słuchania, a oczy rozpraszają uszy :-) Wklejane pliki mp3 znalazły się w sieci metodą prasowania mojej własnej płytoteki. Miłego słuchania.