wtorek, 23 lutego 2010

Matematyka

Miałam zderzenie. Crashtest. Czołówkę. Z Instytucją Szacowną. Przeżyłam, aczkolwiek moja wczorajsza panika, obawy i marudzenie smsowo-telefoniczne nie były zupełnie bezpodstawne. Nie jest źle, Instytucja patrzy przychylnym wzrokiem, jest user-friendly itd. itd., ale z zupełnie niespodziewanej strony Szacowna tak mnie zbulwersowała, tak mnie zbulwersowała, że  normalnie nie mogę. I nie da się upublicznić. W związku z podejrzeniami o idealizm jestem skłonna się przyznać. Tak. Poszukuję sposobu na reset i format C mojego modułu „panienka z pensji 9.4”, bo jak widać, na zawirusowanie i autodestrukcję nie mogę liczyć.

W związku z trawieniem bulwersacji dziś NIECZYNNE.

Idę rozgryzać wzory matematyczne – stąd dzisiejszy tytuł, oraz z Hatifnatów, oraz że radio mi mówi, że na matematykę mogę liczyć. To się okaże.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunikat radiowy

Linki tytułów, paginy i marginesów w większości odnoszą się do YT. O ile jednak nie jest to belly lub nie jest to zaznaczone, walory wizualne nie mają żadnego znaczenia. Muzyka jest do słuchania, a oczy rozpraszają uszy :-) Wklejane pliki mp3 znalazły się w sieci metodą prasowania mojej własnej płytoteki. Miłego słuchania.

Bygones