piątek, 5 lutego 2010

Tytuł mi się jeszcze nie objawił. Roboczo niech będzie Mansard Roof ;-), co jest też nawiązaniem do gzymsu przy lukarnach mansardy


Pierwszą  muzyką sprasowaną do mp3 było coś Suzanne Vegi. Nie pomnę, czy Luka

, czy moje ulubieńsze.

A piszę o tym, gdyż może nie znam się, ale na moje ucho empetrzy działa zdeczko jak walec, rozpłaszczając dźwięki. Co najbardziej zmysły moje odczuły w roku minionym, kiedy to analizowały hatifnatowe wyczekane nagrania – w wersjach OFFkoncertowych, empetrójkowych oraz debiutancko płytowych (dla niezorientowanych: wokal męski). CD górą. Jedyną w zasadzie zaletą mp3 jest możliwość zdjęcia z półki CD, zwalcowania oraz przetransportowania ze stolicy historycznej prowincji do innej stolicy innej historycznej prowincji. W czasach analogowych to nawet inny kraj był. Za co (transportowanie) się otrzymywa publiczne podziękowanie, co humor apgrejduje. (Tak, jestem świadoma korzyści płynących z posiadania musicphone'a lub empeplejera. Co nie zmienia zbytnio mojego zdania). 

Niestety, wieści zza miedzy nieco apgrejdem zachwiewają, gdyż firmowane anielskim RRR aRchiwum muzyczne, w empetrzy, zostało wyałtowane. Co smutne jest. Ale w celu pociechy wieszam nowe faktury i kolory na wieszakach wyprzedażowych.
A w nawiązaniu do nawiązujących do Muminków, czy ktos z P.T. ma dojście do magistratu Mysłowic? Który to chce OFFa wyoutować? Jeśli tak, to ja poproszę.  

4 komentarze:

  1. Możesz też wklejać wideoklipy tu, bez stawiania czytelników przed koniecznością chodzenia do innych witryn. EyesWideOpen mnie nauczył, jak to się robi. Chyba, że sama wiesz, a nie chcesz zamieszczać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A, i dzięki za wyprzedaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Well, najchętniej wklejałabym same linki do dźwięków, bo muzyka jest do słuchania, a obrazki, zwłaszcza ruchome, rozpraszają uszy. Się naumiem, kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za namiar na tichera :-) ale tak sobie myślę, a propos dialogu z rzeczywistością, że jest jeszcze kwestia dostępu do legalnych dźwięków do zlinkowania. Ale popracuję nad tym. Póki co, YT. Cieszę się, ze się przydaję :-)

    OdpowiedzUsuń

Komunikat radiowy

Linki tytułów, paginy i marginesów w większości odnoszą się do YT. O ile jednak nie jest to belly lub nie jest to zaznaczone, walory wizualne nie mają żadnego znaczenia. Muzyka jest do słuchania, a oczy rozpraszają uszy :-) Wklejane pliki mp3 znalazły się w sieci metodą prasowania mojej własnej płytoteki. Miłego słuchania.

Bygones